"Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ" είναι μια Αγρινιώτικη περιοδική έκδοση στο διαδίκτυο με ποικίλη ύλη



Παρά τις καθυστερήσεις προχωρεί ικανοποιητικά η κατασκευή της Ιόνιας οδού

Κατασκευάστηκε ήδη το 58% του όλου έργου

Ιόνια οδός

Ο οδικός άξονας Αντιρρίου Ιωαννίνων (Εγνατία Οδός), γνωστός και ως Ιονία Οδός, έχει συνολικό μήκος 196 χιλιόμετρα. Μέρος του άξονα αυτού έχει ήδη κατασκευαστεί από το Δημόσιο (παρακάμψεις Αγρινίου και Αρτας) και το υπόλοιπο τελεί υπό κατασκευή από την κοινοπραξία Euroionia. Το έργο περιλαμβάνει 24 γέφυρες συνολικού μήκους περίπου 7 χλμ., 4 σήραγγες μονού κλάδου μήκους 11,2 χλμ., περισσότερες από 77 κάτω διαβάσεις συνολικού μήκους 2,5 χλμ. και 24 άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 1,4 χλμ. Σήμερα, όπως επιβεβαιώνει δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή», η πρόοδος του νέου αυτοκινητόδρομου Αντιρρίου-Ιωαννίνων βρίσκεται στο 58,59%. Η διάνοιξη της σήραγγας Κλόκοβας έχει ξεκινήσει και πλέον ο χρόνος τρέχει αντίστροφα για το έργο, που κατασκευάζεται με σύμβαση παραχώρησης.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, που έδωσε την 20/7/2015 ο παραχωρησιούχος (Νέα Οδός), στο τέλος Ιουνίου είχε ολοκληρωθεί η κατασκευή του 58,59% του έργου. Το έργο χωρίζεται σε τέσσερα εργοτάξια: εργοτάξιο Ευήνου (0 χλμ.- 76,7 χλμ.), εργοτάξιο ανισόπεδου κόμβου Αμβρακίας (και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Σύκουλα, 76,6 χλμ. - 145,7 χλμ.), εργοτάξιο Φιλιππιάδας (145,7 χλμ.– 170 χλμ.) και εργοτάξιο Επισκοπικού (170 χλμ.- 190 χλμ.). Στα εργοτάξια απασχολούνται σήμερα 2.106 εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνται ανέρχεται στα 1.420.

Υπενθυμίζεται ότι η Νέα Οδός είναι η μια από τις δύο κοινοπραξίες που έχουν πληρωθεί αυτή την περίοδο μέρος των οφειλόμενων από το Δημόσιο (συγκεκριμένα 31,1 εκατ. ευρώ) και έτσι διατηρείται «ζωντανό» με καλούς ρυθμούς κατασκευής. Το δεύτερο έργο που έχει πρόσφατα λάβει πληρωμές είναι η Ολυμπία Οδός, ενώ οι άλλοι δύο παραχωρησιούχοι (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και Κεντρική Οδός) έχουν μειώσει σημαντικά τις εργασίες τους. Η Νέα Οδός (όπως και οι υπόλοιποι παραχωρησιούχοι) έχει ζητήσει παράταση του χρονοδιαγράμματος κατά ένα έτος (στη συγκεκριμένη περίπτωση, έως τα τέλη 2016 για το κύριο τμήμα και τα μέσα 2017 για τις σήραγγες Κλόκοβας). Το αίτημά της έχει παραπεμφθεί στην Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών.


 

ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 2015

Η τύχη των πανεπιστημιακών σχολών Αγρινίου

Παρεμβάσεις βελτίωσης του οδικού δικτύου

Ψηφίστηκε πρόγραμμα ανάπτυξης του Δήμου Αγρινίου

Συνέλεξαν πλαστικά καπάκια και κατασκεύσαν αμαξίδια

Tα παιδιά ζωγραφίζουν για την ειρήνη

Πρωτοβουλίες της ΓΕΦΥΡΑΣ ΑΕ για τους χρήστες το καλοκαίρι

Διακινούσαν μετανάστες

Το εργατικό κέντρο κατά της μεταφοράς αποθεματικών

Προσυνεδριακός διάλογος του ΠΑΣΟΚ

O Υπουργός Παιδείας για το Πανεπιστήμιο Αγρινίου

Εκστρατεία καθαριότητος του Δήμου Αγρινίου

Κινητοποίηση στον ΟΑΕΔ από φορείς και σωματεία

Ήθελαν να μετρατρέψουν το Αγρίνιο σε πεδίο μάχης

Έφυγε από τη ζωή η Ακακία Κορδόση

Προσυνεδριακός διάλογος της ΚΕΔΚΕ στο Αγρίνιο

Απλήρωτοι λογαριασμοί ύδρευσης

Αιματηρή συμπλοκή οδηγών

Απεβίωσε ο Βασίλης Μαγγίνας

Δήμαρχος και πρύτανης συζητούν για τα προβλήματα του Πανεπιστημίου

Επαναλειτουργεί το δημοτικό κολυμβητήριο Αγρινίου

Τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών στην Αιτωλ/νία

Ζημιές υπέστησαν οι αλιείς χελιών Μεσολογγίου και Αιτωλικού

Επίσκεψη και ομιλία του πρωθυπουργού στο Αγρίνιο

O Δήμαρχος Αγρινίου στο 1ο ειδικό δημοτικό σχολείο

Οι συνδυασμοί των κομμάτων στην Αιτωλοακαρνανία